חמשת הפודקאסטים המומלצים של בתשואה מתמדת

נוסעים לעבודה בפקקים או ברכבת? למה שלא תנצלו את הזמן הזה כדי להתקדם וללמוד? סגורים בבית בסגר? מותר לצאת להליכה יחידנית, קחו אוזניות, הקשיבו לפודקאסט ותקדמו שלוש מטרות בו זמנית – קצת ספורט, למידה וגם… הנאה!

אז ברוכים הבאים לחמשת הזוכים בפודקאסטים המומלצים ביותר של בתשואה מתמדת להתפתחות וצמיחה בפיננסים בגובה העיניים!

הגבלתי את הבחירה לפודקאסטים בעברית בלבד, אם יהיה ביקוש, אז בהמשך תעלה כתבה דומה על פודקאסטים באנגלית.

הפודקאסטים הבאים עוסקים בתחומי הפיננסים ומה שמסביב, מרתקים, מדברים על מה שרלוונטי, על הנושאים שעולים לסדר היום, על הנושאים שכולנו שומעים מדי יום ולא תמיד מבינים לעומק. רובם מראיינים אורחים שמקצועיים בתחומם ונותנים לכם ידע פיננסי בנישה נוספת שתקדם אותכם. נדל”ן, שוק ההון, עסקים, נכסים דיגיטלים, הכנסה פסיבית, אסטרטגיות, מיינדסט, ביטקוין, סיפורים אמיתיים שניתן ללמוד מהם, הכל נמצא בתוך הפודקאסטים האלה. המשותף לכולם הוא שניתן להינות מהם וללמוד ללא כל ידע מוקדם. אחרי כל פרק אני מרגישה שלמדתי משהו חדש והתקדמתי. 

פודקאסט
למה שלא תשבו להירגע על שפת הים ותלמדו משהו חדש?

במקום החמישי – חצי שעה של השראה עם ערן גפן 
בכל פרק הוא מארח איש עסקים מצליח כמו מנכ”ל שטראוס, מנכ”ל שופרסל וכדומה ומקבל מהם סיפורים ותובנות מדרכם המצליחה. כך לומדים על חדשנות ויזמות ומקבלים השראה. אחד הפודקאסטים המוצלחים בעיני. מה אתכם? יש איש עסקים שמהווה לכם השראה מיוחדת? איזה סוגי עסקים מעניינים אתכם? אולי תמצאו ראיונות בדיוק מהסוג הזה באחד הפרקים. נסו ולא תתאכזבו.

 

 במקום הרביעי – עמית והגר
את עמית והגר הזכרנו בכתבה על אסטרטגיות שתילת עץ של כסף. זוג נורמטיבי שהגיע להכנסות פסיביות משמעותיות והיום עוזר לאחרים בחינם, מומלץ מאוד להקשיב לפודקאסט שלהם ואף להיפגש איתם לשיחת זום! בפודקאסט הם מסבירים על האסטרטגיה שלהם והשקפת עולמם שלב אחר שלב בפשטות ובהירות עם הרבה השראה. בחלק מהפרקים הם מארחים מומחים. למשל באחד הפרקים האחרונים אירחו רואה חשבון ויועץ מס עם הרבה ניסיון שמסביר איך המיסוי עובד אם משקיעים בנדל”ן בחו”ל. לא כדאי לפספס. 

במקום השלישי –  “כסף והשקעות” של עמית עשת
עמית מארח מדי פרק אנשים מצליחים ומעניינים שמדברים על הנושאים שהם מבינים בהם הכי הרבה. עם הרבה השראה וידע עמית ייקח אתכם למסע ברחבי העולם הפיננסי. עמית עשת מאוד פעיל בתחום של העברת הידע הפיננסי הלאה, עם קורסים רבים (בשניים מהם השתתפתי), ספר וערוץ יוטיוב שופע. עמית עוסק בייעוץ פיננסי ויזמות עם הרבה ניסיון והכשרה.

במקום השני – YNOW

פודקאסט חדש יחסית ומפתיע. מוגש על ידי שני צעירים בשם שי ביבס ורותם גולן, מכוון לדור ה-Y אבל לדעתי מתאים לכל הגילאים. הפרקים מועברים בצורה מעניינת כך שכיף להקשיב ולא קשה להתרכז כי זה פשוט מעניין ומועבר ישר לעניין. מדברים בגובה העיניים כשהמטרה היא לעזור להתקדם ולהצליח על ידי למידה מהירה של מה שחשוב באמת. תאזינו ולא תצטערו. אם אתם צעירים כדאי גם להצטרף לקהילה שלהם בפייסבוק, יש להם הרבה ערך מוסף בשבילכם. אחד הפרקים שמאוד אהבתי מדבר על נכסים דיגיטליים – יודעים מה זה?

במקום הראשון – חיות כיס

במילה אחת, מרתק. כל שבוע עולה פרק של כחצי שעה על הנושאים החמים. משולב ראיונות ומחקרים והרבה מאוד מידע. הפודקאסט מועבר בצורה כל כך טובה שהפרקים שלו ממכרים כמו בנטפליקס וזה לא מרגיש כמו שיעור חובה בבית ספר. מוגש על ידי שאול אמסטרדמסקי, צליל אברהם ודנה פרנק, מבית היוצר של כאן. נכון להיום כמעט 200 פרקים עלו לאוויר, המשימה הקשה ביותר תהיה לבחור מאיזה פרק להתחיל. 

יש לכם הערות או שאלות? יש פודקאסט שפספסתי? כתבו לנו בתגובות! נהניתם לקרוא? הירשמו מטה לעדכונים על כתבות חדשות ועקבו אחרינו בפייסבוק!

אינני יועצת השקעות וכל המידע המוצג בכתבה ובאתר, אינו מהווה הצעה או רמיזה להשקעה כלשהי או להלוואה כלשהי וכל הפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. אין לראות באתר משום המלצה ו/או ייעוץ מקצועי מכל סוג. יש להיעזר בבעלי מקצוע כמו יועץ השקעות, יועץ מס, עו”ד וכו’ כדי להתאים פעולות לצרכים האישיים שלכם. השקעות ופעולות פיננסיות עלולות להביא גם להפסדים. כל הכתוב מהווה את דעתי האישית בלבד. © בתשואה מתמדת כל הזכויות, לרבות זכויות היוצרים, שמורות.

הירשמו לקבלת עדכונים על תכנים חדשים!