מועדון ה-5 בבוקר / רובין שארמה

המלצה לספר על התפתחות אישית

כן הוא רלוונטי גם אם רק השם עושה לכם רע ואין סיכוי שתקומו ב-5 בבוקר. עוד ספר מפתיע ומדהים עם רעיונות כל כך חכמים ומשפרי חיים- יכולה להעיד מניסיון של חברים שניסו וגם שלי.

על מה הספר בכלל?

הספר עוסק בתרגול יומיומי של פסיכולוגיה חיובית, העצמת רגשות חיוביים והרפיה משליליים, ספורט ומודעות (“לדעת מי אתה באמת”) כדי לשפר יכולות בכל תחומי החיים.

מועדון החמש בבוקר
שארמה אומר- קומו מוקדם ושפרו את חייכם

שארמה מסביר איך ניתן לתרגל ולהגיע לתוצאות מצטברות מרשימות מהתקדמות קטנה בכל יום. הוא מלמד איך ניתן להטמיע הרגל ולהפוך אותו לאוטומטי לאחר כחודשיים של עשייתו בהתמדה.

בלב הספר הוא מציג איך על ידי קימה מוקדמת (טוען שעליכם לקום בחמש בבוקר אבל לדעתי גם שעה לפני הרגיל תביא תוצאות מספקות) וביצוע שעה של תרגול היום שלך משתפר פלאים מבחינת הספקים וביצועים. השעה הראשונה ביום מחלוקת לשלושה חלקים:

  1. פעילות ספורטיבית מעייפת של 20 דקות לפחות, על ידי כך תביא לתגובות ביולוגיות שגורמות שיפור בריכוז, בביצועי המח, באנרגיה ובמתח הנפשי.
  2. תכנון היום מבחינת איך הייתם רוצים להתנהג היום, תיאור בכתב של היום האידיאלי שלפניכם, מטרות, הכרת תודה, מדיטציה. החלק הזה אמור לשרת אתכם מבחינת חיזוק היצירתיות והביצועים, ולהביא אתכם לגישה חיובית יותר.
  3. צמיחה- למידה על ידי פודקאסטים, ספרים או למידה מקוונת. יאפשר לכם לשלוט בתחום מסוים, לצמוח, יספק לכם השראה.

קראו את הספר כדי ללמוד איך לעשות את הדברים האלה נכון. יש שם המון טיפים רלוונטיים אחרים לחיים גם למי שלא מתכוון לקום יותר מוקדם. אחד הרעיונות החשובים בו מדבר על ההתנתקות מכל הפלאפונים וההתראות והרחקתם מאתנו כשאנחנו רוצים להתרכז.

ספר חובה באמת, קראו אותו!

קישור לעותק קשיח ולגרסה הדיגיטלית של הספר באנגלית-

 


 

ניתן למצוא גרסאות בעברית בספריות ובחנויות הספרים בארץ.

 

הרשמו לקבלת עדכונים על תוכן חדש!